Friday 4 December 2015

Seeing SuG Live in London (Japanese & English)


昨日、私はロンドンに行った時、SuGのLiveに行きました!(When I was in London, I got to see SuG Live!!!)
本当にすばらしい!(They were so amazing!)

ありがとうございます!(Thank you so much for playing here!)

たのしかった!(I had fun!)

Best day ever! I've waited so many years to see SuG live!!!!





スコットランドに住んでいますだから、友達は私に迎えに 来ました。。。
。。。道に迷った!(笑) ( /)u(\ )
(I live in Scotland, *this was actually my 2nd ever time in London*  so my friend had to pick me up after the gig because I didn't know where I was, or how to get back - I get lost really easily!)
Live会場外のまえで、一時間私の友達をまっていました!心配していました...(╯•﹏•╰)
(I waited for my friend for an hour outside the venue for her to come and get me - I actually thought something happened to her!)

その後なにかすごいなりました!男の人が私にプレゼントをくれた。。。

。。。ギターピックス!!!
(Then something amazing happened whilst I was waiting! A nice gentleman came up to me and handed me something, said they were for me, and walked off. When I looked into my hand it was 2 guitar picks!!!!! )



 びっくりした!
(I was so surprised!!!!)

私は本当にラッキーですよ!
(I'm really so super lucky!)
(/ ̄ー ̄)/‥∵:*:☆*゜★。::*☆

すごくうれしい〜!!!!!
(I'm so happy!)

ありがとうございます!!! (୨୧•͈ᴗ•͈)◞ᵗʱᵃᵑᵏઽ*♡
(Thank you so much Mr. Gentleman!


Love,           Kasumi x

1 comment:

Leave me your comments <3